Yenilikçi bir fikir veya buluşu koruma altına almanın en iyi yolu patent almaktır. Patent almak bir ürünün veya fikrin resmi olarak size ait olduğunu tescillemenin en güvenilir yoludur. Ancak patent alma süreci karmaşık ve zaman alıcı olabilir. Bu rehberde, bir fikir veya ürün patenti nasıl alınacağının adımlarını, gerekli olan belgeleri, sürecin nasıl işlediğini ve dikkat dilmesi gereken […]
Growth Marketing Nedir? Nasıl Yapılır?
Growth Marketing ile geleneksel pazarlama yöntemleri artık değişiyor. Dijital ortamlarda artan rekabet yeni bir pazarlama stratejisini ortaya çıkarmıştır. Büyüme odaklı pazarlama anlamına gelen growth marketing firmaları ulaşmayı amaçladıkları noktalara taşıyabilir. Uzun vadeli ve sürdürülebilir bir büyüme için growth marketing pazarlama yöntemi tercih edilmelidir. Growth Marketing Nedir? Growth Marketing, yenilikçi ve veri odaklı bir pazarlama yöntemidir. Türkçede ‘büyüme […]
Google Ads Reklamlarınıza Dinamik Anahtar Kelimeler Nasıl Eklenir?
Google Ads’te reklam veriyorsanız dinamik anahtar kelime ekleme hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz. Aslında, kurulumu kolaydır, ancak yanlış yaparsanız reklamlarınız istediğinizden çok farklı şekilde çok alakasız aramalarda da gösterilebilir. Bu nedenle bizde bu makalede, dinamik anahtar kelime ekleme özelliğinin nasıl kullanılacağı ve reklam metinlerinize nasıl entegre edileceği üzerine detaylı bilgiler sunmayı amaçladık. Google Ads Dinamik anahtar […]
Google Dinamik Arama Ağı Reklamları: Tanım ve Kullanımı
Google’ın Dinamik Arama Ağı Reklamları, standart Arama kampanyalarından daha az çaba ile daha geniş bir erişim vaad eder. Bu reklam türü, web sitenizin içeriğine dayanarak otomatik olarak reklam başlıkları ve hedef sayfalar (URL’ler) oluşturur, bu da manuel anahtar kelime seçimine gerek kalmadan ilgili arama sorgularını hedeflemenize olanak tanır. Dinamik arama ağı reklamları, standart arama ağı […]
Google Ads Açık Artırma Bilgileri Raporu
Bu makalede size Google Ads kampanyalarınızın rakiplerinize kıyasla nasıl performans gösterdiğini öğrenmek için kullanabileceğiniz gerçekten yararlı ve ücretsiz araç olan Google ads açık artırma bilgileri raporunu nasıl kullanabileceğinizi anlatacağız. Bu aracı doğru kullanabilirseniz size harika iç görüler sağlayacaktır. Açık artırma bilgileri raporuna hesabınızdaki tüm kampanyalar için, tek tek kampanya düzeyinde, reklam grubu düzeyinde ya da […]
Google Anahtar Kelime Planlayıcı İle Reklam Kampanyalarınızı Nasıl Optimize Edebilirsiniz?
Google Anahtar Kelime Planlayıcı, Google’ın önerdiği kelime öbeklerini temel alarak reklamverenlerin kullanımı için tasarlanmış bir araştırma aracıdır. Bu araç, reklamların doğru hedef kitleye ulaşabilmesi için arama kampanyalarında kullanılabilecek anahtar kelimeleri keşfetmeye yardımcı olur. Daha önemlisi, ilgili terimleri hedeflerken, arama hacimleri ve maliyetler hakkında tahminler sunarak, reklamverenlerin stratejilerini daha etkili bir şekilde planlamalarına olanak tanır. Google […]
Tıklamalarınızı Katlayın: Google Ads Başlıklarıyla Başarıya Ulaşın
İnternet aramalarında insanları web sitenize çekmek amacıyla bir Google Ads reklamı oluşturmaya karar verdiniz. Hedefiniz, sunduğunuz ürün veya hizmeti Google’da arayan kişilerin reklamınızı görmesi ve reklamınıza tıklayarak web sitenize gelmesidir.Fakat insanlar neden reklamınıza tıklasınlar? Sadece karşılarına çıktığı için mi? Keşke herkes görünen her reklama tıklasa,ancak gerçek öyle değil. Birçok reklam verenin reklamı, %5’in altında bir […]
Küçük İşletmeler İçin Google Ads Reklamlarıyla Büyüme Yolları: Etkili İpuçları ve Stratejiler
Google Ads, küçük işletmelerin büyüme ve müşteri kazanma stratejilerinde kritik bir role sahip olabilir. Ancak, Google Ads’İn sunduğu avantajlardan en iyi şekilde yararlanabilmek için belirli stratejiler ve bilgiler gerekmektedir. Bu blog yazımızda, küçük işletmelerin Google Ads reklamlarını nasıl daha efektif ve verimli kullanabileceklerine dair 10 değerli ipucunu paylaşıyoruz. Küçük İşletmeler İçin Google Ads İpuçları 1# […]
Google Ads Hedef EBM: Etkili Bir Biçimde Kullanarak Dönüşüm Oranlarınızı Nasıl Artırabilirsiniz?
E-ticaret dünyasında, mağazaların birincil hedeflerinden biri, edinme maliyetlerini—yani her bir yeni müşteri için yapılan harcamayı—mümkün olan en düşük seviyede tutmaktır. Bu bağlamda, Google Ads kampanyalarınızda Edinme Başı Maliyeti (EBM)’yi merkezine alan bir teklif stratejisini benimsemek, ilk bakışta cazip bir seçenek gibi görünebilir. Ancak, Hedef EBM teklif stratejisi her zaman en verimli yol olmayabilir. Bu makalede, […]
Google Ads’te Reklamlarınıza Dinamik Konum Ekleme: Hedef Kitlenizi Coğrafi Olarak Hassas Bir Şekilde Hedefleyin
Google Ads’deki dinamik konum ekleme özelliği duyarlı arama ağı reklamlarınızı daha alakalı ve etkili hale getirmek için mükemmel bir araçtır. Özellikle lokasyon bazlı hizmet veriyorsanız. Bu özellik sayesinde reklamverenler reklam başlıklarına ve açıklamalarına kullanıcıların konumlarına özgü bilgileri dinamik olarak ekleyebilirler. Kampanyanızın yer hedeflemesine göre reklamlarınızda bir kullanıcının şehri, eyaleti veya ülkesi gibi bilgileri gösterebilirsiniz. Örneğin, birden […]